[so] [SO][Tema1][Probleme Cygwin]

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu Mar 15 12:14:26 EET 2018

> Buna,
>
> Am o problema cu rularea temei pe Windows. In urma compilarii folosind
> utilitarul nmake in PowerShell , executabilul rulat cu parametrii
> testului 23 spre exemplu , are outputul dorit. In schimb , rulandul in
> Cygwin atat prin checker cat si manual nu are output.
> Mentionez ca pe linux trece fara probleme si am incercat sa compilez
> cu C standard 89 , checkerul acordandu-mi toate punctele.
>
> Pe windows (mai explicit) problema se manifesta asa : testul de
> "resize double halve" trece cu outputul dorit, testele de "resize
> [...]

Buna Ionela,

Compilarea C99 vs C89 nu afecteaza rularea, doar modul in care arata
codul si in care compilatorul parseaza "lucruri".

Ca sa imi fie viata mai usoara te rog 2 lucruri (semnatura emailului
nu ma ajuta)

1. E tema submisa pe vmchecker? Ce username? Nu pot localiza sursele
2. Ne poti trimite un diff intre behavior-ul din Linux vs. PowerShell
vs. Cygwin?

Sper ca tot ce discutam aici are loc exclusiv in VM-urile SO [1].
Rularea pentru 2. fa-o in [1] exclusiv conform indicatiilor din tema.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu