[so] [SO][Tema1][General] Abstractizare hashtable

Teodora Serbanescu teo.serbanescu16 at gmail.com
Tue Mar 13 23:05:32 EET 2018

Bună seara,

Am o întrebare legată de una din precizările de la depunctări, care nu imi
este foarte clară:
"implementare netransparentă a hashtable-ului; operațiile pe hashtable nu
abstractizează implementarea lui: nu există o abstractizare a obiectului
hashtable sau operații clare asupra acestuia"

În implementarea mea am folosit funcții cu număr variabil de parametri,
astfel nefiind foarte clar modul de apelare al acestora doar din antetul
funcției. În acest caz, se poate spune că nu se respectă condiția de mai
sus sau "operații clare asupra acestuia" se referă strict la implementarea
lor?

De asemenea, mai mult o curiozitate. Sunt funcțiile cu număr variabil de
parametri de obicei good/bad practice?

Mulțumesc,
Teodora