[so] [SO][Tema1][Tratare erori]

Adrian Zatreanu adrianzatreanu1 at gmail.com
Thu Mar 8 22:52:21 EET 2018

Salut,

In cazul in care a fost alocata memorie si DIE este apelat,
apar memory leakuri si acesta nu e un comportament acceptabil al
programului.

De aceea, cred ca ar ajuta sa iti faci tu o functie similara lui DIE care
se ocupa si de memory management.

Cred ca DIE asa cum este prezentat in laborator poate fi apelat doar in
conditiile in care nu risti sa ai leakuri,
adica inainte sa aloci orice fel de memorie sau situatii similare.

Bafta!
Adrian Zatreanu