[so] [Tema3][Windows] VirtualAlloc returneaza null

Adrian Șendroiu molecula2788 at gmail.com
Wed Apr 25 14:46:55 EEST 2018

> De fiecare data cand incerc sa aloc o pagina incepand de la adresa 10021000,
> VirtualAlloc imi intoarce NULL cu eroarea 487 (ERROR_INVALID_ADDRESS).
> Ciudat este ca pana sa ajunga la aceasta adresa programul merge cum este de
> asteptat, iar testele in care nu se mapeaza deloc la aceasta adresa
> functioneaza. De unde ar putea sa apara problema? Mentionez ca lucrez pe
> masina virtuala oficiala.
>
> Multumesc anticipat!

Ce pui la al 3-lea parametru al lui VirtualAlloc?

De asemenea, ai grijă că adresa pe care o specifici la VirtualAlloc o
să fie aliniată la așa zisul "allocation granularity", care pe windows
este 0x10000. Deci adresa la care o să se aloce efectiv va fi
0x10020000. Dacă aveai deja ceva la adresa aia, mai poate fi și ăsta
un motiv pentru care VirtualAlloc să eșueze.