[so] [Tema3][Linux] Modificare loader.h

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sun Apr 22 10:25:54 EEST 2018

> In enuntul temei, sectiunea FAQ, ni se spune ca nu avem voie sa modificam
> headerul loader.h.
>
> Eu am folosit in cadrul temei o structura in care stochez paginile deja
> mapate pe care am declarat-o in loader.h. De asemenea, am mai inclus si alte
> biblioteci de care am avut nevoie tot in loader.h.
>
> Este ok sa le las in loader.h? Iar daca nu, unde sa le definesc? Direct in
> loader.c?

Salut,

Sa presupunem ca regulamentul era atat de strict incat nu aveai voie
nici macar sa adaugi lucruri in loader.h.

Ce optiuni ai:

1. Expui structura si functiile ca API intr-un fisier guzu.h sa ii
zicem si implementarile le faci in guzu.c. Apoi in Makefile le adaugi
ca reguli de compilare + linkare (vezi laboratorul 1). Daca in
continuare aveti probleme cu spargerea unui codebase in mai multe
surse (.c, .h) si acest lucru nu e bine acoperit in laboratoare puteti
pune fara rusine intrebari pe lista de discutii pt a clarifica.

2. Daca ai nevoie de ele __doar__ in loader.c nu are sens sa le expui
intr-un .h, ti le declari statice in loader.c si aia e.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu