[so] [SO][Tema2][Linux] Rollback vmchecker

Cosmin-Cristian STERIAN (78479) cosmin.sterian at stud.acs.upb.ro
Thu Apr 5 02:43:12 EEST 2018

Salut,

Am facut din greseala o modificare la arhiva cand am trimis-o si mi-a generat o eroare de coding style(ERROR:TRAILING_WHITESPACE). As dori daca se poate un rollback(sau doua, am trimis doua arhive la interval de cateva secunde cu mici modificari intre ele si nu am apucat sa vad rezultatul celei dinainte de ultima), nu aveam erori inainte de incident. Username-ul de pe cs.curs este cosmin.sterian.

Si din graba am uitat sa mentionez in readme linkul catre repo-ul de gitlab pentru tema2. Pot face ceva in privinta asta?

Multumesc,
Cosmin-Cristian Sterian