[so] Fwd: [Linux] [Tema5] Diferenta rulare in teminal Vs checker

Andrei Simion-Constantinescu andrei.simion.c at gmail.com
Thu May 25 00:14:20 EEST 2017

Am uitat sa adaug si lista.

---------- Forwarded message ----------
From: Andrei Simion-Constantinescu <andrei.simion.c at gmail.com>
Date: 2017-05-25 0:13 GMT+03:00
Subject: Re: [so] [Linux] [Tema5] Diferenta rulare in teminal Vs checker
To: Costin Lupu <costin.lup at gmail.com>

Buna seara,

Am mai incercat sa repar ceva, insa in zadar. Nu apucasem sa scriu
README-ul si sa semnez sursele, asa ca am intarziat peste deadline-ul
de la 23:55. Acum arhiva mea este gata, insa submiterea temelor vad ca
s-a inchis. Nu este posibil sa mai trimit si eu varianta finala a
temei, fiind o intarziere de doar 15 minute?

Multumesc,
Andrei