[so] [Tema 5] nc -q

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Sun May 21 19:46:08 EEST 2017

On Sun, 2017-05-21 at 18:01 +0300, Relu Dragan wrote:
> Salut,
>

> Oricat as seta numarul de secunde tot nu mi se afiseaza mesajul.
> Nu cred ca e o problema de performanta, reply-ul imi ajunge in mai
> putin de o secunda fara optiunea -q.

Hmm, vezi și cu opțiunea -vv pentru verbosity la nc să vezi ce-ți
afișează. Mai încearcă și cu nc pe post de server ca să te asiguri că nu
e o problemă cu nc:

server$ cat http-rsp
HTTP/1.1 200 OK
Connection: close

foo
server$ cat http-rsp | nc -l -p 8888
client$ echo -ne "GET /dynamic/foo HTTP/1.0\r\n\r\n" | \
           nc -vv -q 1 localhost 8888

Dacă nu se comportă dubios nc, cel mai probabil e din implementare.
Asigură-te că verifici ce-ți returnează send.

Costin