[so] A treia lucrare de curs

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat May 13 21:43:26 EEST 2017

Laura Cristina Ruse via so <so at cursuri.cs.pub.ro> writes:

> Buna,
>
> Solutiile au fost publicate pe wiki [2].

Am rezolvat cererile de recorectare și am publicat în catalog situația
actualizată.

Vă reamintim că cererile de recorectare înseamnă doar asta. Nu
clarificări legate de greșeli. Lucrările au rol de evaluare, nu de
învățare. Orice neclarități vi le puteți urmări consultând soluțiile
oficiale sau folosind lista de discuții.

> [2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/examen?&#lucrare_3

Răzvan