[so] [Tema2] Contestatie

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Sat May 13 15:10:44 EEST 2017

On Sat, 2017-05-13 at 11:08 +0300, Andrei Simion-Constantinescu via so
wrote:
> Salut,
>

> Azi am observat ca nu am primit puncte Karma pentru tema rapida,
> implementarea pentru Linux, pe care am trimis-o cu 16 zile inainte de
> deadline. Imi cer scuze ca semnalez cam tarziu problema, dar pana acum
> nu am apucat sa verific situatia detaliata a punctelor Karma din
> catalog.

Pe wiki [1] scrie că primesc karma "primii 30 care trimit tema
respectivă corect și complet (corect și complet == să treacă toate
testele și să nu aibă depunctări la corectare)". Ori tema ta pe Linux
are depunctări.

Tot pe wiki [2] scrie ca mesajele pentru contestații se trimit la adresa
'so-teme at cs.pub.ro'.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/karma#cum_se_acorda
[2] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/contestatii

Costin