[so] [Tema 1] Arhive diferite sau inexistente

Alexandru Craciun alex.sever at yahoo.com
Fri Mar 17 00:35:34 EET 2017

Salut. La mine nu a fost o intamplare faptul ca nu am trimis si pe Windows. Adica eu nu am uitat sa trimit tema pe Windows ci pur si simplu am intarziat fiindca nu era varianta finala a temei. Am trimis joi la pranz varianta finala pe ambele platforme. Imi poti confirma te rog ca acum totul e ok cu depunctarea de rigoare? ID-ul de pe vmchecker e acraciun. Multumesc.