[so] [Tema1][Linux] Diferență punctaj teste

Florina Barbu florinaa.elenaa at gmail.com
Thu Mar 16 10:56:10 EET 2017

Salutare,

Am lucrat doar pe Linux până ieri și am câteva teste care îmi pică (resize,
print_bucket, stressing3), iar astăzi când am încărcat și pe Windows o
parte din ele trec.

Problema nu e de diferența rezultatelor între cele 2 platforme, ci că pe
Linux le-am testat manual pe fiecare în parte și rezultatele nu diferă de
referințe decât cu excepția unor new line-uri. Folosind diff -B tot îmi
vedea un \n la finalul fișierului.

Le-am comparat și cu hexedit ca să mă asigur că nu e mai mai mult de un \n
la prima vedere și nu era nimic altceva. Nu am nici spații la finalul
rândurilor.

A mai întâmpinat cineva problema asta?

Mulțumesc,
Florina Barbu 331AA