[so] [Tema1][Linux] Seq Fault Checker local si Vmchecker

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Wed Mar 15 02:00:23 EET 2017

On 03/15/2017 12:40 AM, Andrei Tulus via so wrote:
> Salut,
>
> Am si eu o problema pe testul 29 pentru comanda invalida.

Atenție: Seg Fault se generează pentru testul 30, nu 29. Mai întâi se
afișează eroarea, după care urmează statusul testului.

> [...]
> nu primesc o comanda cunoscuta, una din cele implementate. Pe
> checker-ul local primesc punctaj la fel si pe Vmchecker dar nu
> afiseaza mesajul returnat de DIE cu Success, afiseaza Seq Fault la o
> linie din script care e ceva de genu : $Exec_name 1 input > output.
>
> Daca nu tratez cazul comenzii invalide da in continuare Seq Fault dar
> nu imi mai da punctaul. Practic am 90 dar cu un mesaj de Seq Fault.
> Am incercat sa folosesc altceva in afara de DIE si acelasi lucru se
> intampla. Ma puteti ajuta cu ceva in cazul acesta?

PS: Să folosești, te rog, convenția precizată și în enunțul temei [1]
pentru forma subiectului (vezi Subject).

[1]
https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#suport_intrebari_si_clarificari

Costin