[so] [Tema1][Linux][Windows] Comportament diferit la runtime

Adriana Dinca dinca.adriana2 at gmail.com
Mon Mar 13 19:28:33 EET 2017

Buna din nou,

Am reusit sa reproduc problema descrisa initial.

Codul sursa este cel de pe vmchecker.

Continutul fisierului _test/inputs/test2.in:
add vilfredo
print

Rulez urm. comand in Cygwin:
     $./tema1.exe 1 _test/inputs/test2.in

Nu obtin niciun rezultat.

Modific continutul fisiserului _test/inputs/test2.:
add vilfredo1
print

Rulez urm. comand in Cygwin:
     $ ./tema1.exe 1 _test/inputs/test2.in
     vilfredo1

Am observat ca am aceasta problema daca cuvatul adaugat are 8 caractere.

Eu nu reusesc sa gasesc o explicatie a acestui comportament.

Mihai, daca ai timp si poti sa iti arunci un ochi peste tema mea, as
aprecia.
Eu pot sa o urc si pe bitbucket daca iti e mai comod.

Username-ul meu de cs este adriana.dinca.
Folosesc pentru rularea testelor masina virtuala de SO.

Numai bine,
Adriana

Pe 13 martie 2017, 14:57, Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com> a scris: