[so] [Tema1][Windows] Comportament impredictibil

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 13 14:45:55 EET 2017

> Nu stiu cum pot lua log-urile de la un singur fisier de test pentru ca
> checker-ul sterge fisierele.out din cate am vazut.
>
> Pe linux trec toate testele indiferent de numarul de rulari.
>
> Am codul pe github.com daca imi dai un ID, pot sa iti dau access la
> repository. O sa pun codul si pe gitlab dar nu am avut timp sa fac setup-ul
> si am mers pe github de la inceput.
>
> Pe vmchecker este ultima versiune a codului.

Sa folosesti REPLY ALL cand mai trebuie sa raspunzi la mailuri de pe
lista de discutii

ID-ul meu de github e b12mihai

O sa ma uit si pe vmchecker dar estimez ca mult mult mai pe seara din
pacate. Am inteles ca codul e pe vmchecker dar tot nu mi-ai zis ID-ul
de cs.curs (vad cativa ionita pe vmchecker dar nici un cosmin)

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu