[so] [Tema1][linux] diferenta local vmchecker

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 13 08:02:23 EET 2017

> Salut. Pe vmchecker imi pica mai multe teste care local imi trec. Ma puteti
> ajuta cu vreo idee de la ce ar putea fi? Multumesc.

Salut Alexandru,

Ce inseamna "local imi trec", local adica pe MAC OS X? O prima idee
este sa imi spui daca pe vm-urile de la SO [1] acele teste care pe
vmchecker iti pica trec

Cred, din ce am vazut rapid de tot pe vmchecker, ca ai niste probleme
cu newlines, care sunt descrise aici [2] (vezi ce e scris cu verde) si
aici [3]. Incearca eventual sa replici comportamentul solutiei de
referinta si zi-ne ce se intampla. Dar orice debugging/incercare as
continua-o pe masina virtuala de la [1]

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv
[2] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#materiale_ajutatoare
[3] https://www.mail-archive.com/so@cursuri.cs.pub.ro/msg03743.html