[so] [Tema1][Platforma] Problema checker local

Alexandru Craciun alex.sever at yahoo.com
Sun Mar 12 15:48:17 EET 2017

Salut. Am la checkerul local o problema in sensul ca daca rulez de mana primul test afiseaza cuvantul adaugat in terminal ceea ce e ok insa cand rulez scriptul fisierul de output este gol. Am observat ca scrierea in fisier se face prin redirectare asa ca am incercat si sa redirectez output-ul catre un fisier pentru a vedea daca merge si a functionat. De asemenea nici pe vmchecker nu merge. Vreo idee de la ce ar putea fi? Multumesc.