[so] [Tema1]Eroare pe vmchecker

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Fri Mar 10 09:07:50 EET 2017

On Fri, Mar 10, 2017 at 8:42 AM Florin-Octavian GEORGESCU (6793) via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut!
>
> Am o problemă cu încărcarea temei pe vmchecker. Eu repet materia și zilele
> trecute l-am întrebat pe Răzvan Deaconescu dacă pot să trimit tema mea de
> anul trecut, iar răspunsul a fost "Da".
> Am modificat GNUmakefile și Makefile, astfel încât să folosesc librăria
> partajată de anul acesta, apoi am încercat să trimit dar nu a mers. Am
> creat și noi fișiere cu același cod și nimic. Inițial am crezut că este din
> cauza vmchecker-ului, așa că am trimis un fișier care printează un mesaj,
> [...]
Salut, Octavian!

Poți trimite tema de anul trecut fără nicio problemă, atâta timp cât
adaptezi conținutul ei la enunțul actual.
Ca să putem înțelege ce se întâmplă, spune-ne, te rog, ce eroare în python
primești.

Numai bine,
Răzvan