[so] Subiect examen

Adriana Dinca dinca.adriana2 at gmail.com
Fri Jun 2 16:59:24 EEST 2017

Buna,

Mai am o nelamurire legata de un subiect dat in sesiunea din
1.septembrie.2015.
Cerinta este urmatoarea:
"Un sistem de fisiere dispune de limitari la numarul maxim de fisiere care
pot fi create(inode-uri), numarul maxim de nume de fisiere(dentry-uri),
dimensiunea maxima a unui fisier si spatiul total ocupat de toate
fisierele. Un utilizator creeaza intr-o bucla infinita hard-link-uri. Care
dintre limitarile de mai sus va cauza oprirea crearii de hardlink-uri? Dar
in cazul crearii de simbolic link-uri?"

Am cautat informatii si am aflat ca pentru hardlink-uri nu exista nicio
limita impusa de sistemul de fisiere, singura limitare fiind data de
dimensiunea reference-counter-ului, iar pentru crearea de simbolic linkuri,
limita este setata static la implementarea sistemului de fisiere.

Imi scapa ceva in explicatia asta?
Nu sunt sigura ca asta e raspunsul complet/corect.

Multumesc!
Numai bine,
Adriana