[so] [Tema2] Suprascriere accidentala pe vmchecker

Sirbu Irina sirbu_irina_adriana at yahoo.com
Wed Apr 26 13:52:52 EEST 2017

Buna ziua,
Si eu am facut aceeasi greseala. Id-ul de cs.curs este irina_adriana.sirbu.
Multumesc,Irina-Adriana Sirbu

    On Wednesday, April 26, 2017 1:25 PM, Mihai Custura via so <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

 Buna ziua,
Si eu am facut din greseala acelasi lucru. Se poate face si la mine un rollback? ID-ul de pe cs.curs este adrian.custura .
Multumesc,Mihai Custura
Pe 26 aprilie 2017, 02:24, Ioana Ciornei via so <so at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

> [...]
> 3 (Memorie virtuala) pe vmchecker pentru a-mi testa rezolvarea, am
> incarcat-o la submission-ul 2-minishell-linux, suprascriind versiunea temei
> pe care am trimis-o acum cateva saptamani.
>
> Inainte sa fac orice altceva, am decis sa va contactez si sa explic exact ce
> s-a intamplat. Avand in vedere ca tema nu este incarcata pe cs.curs (ca sa
> existe si acolo o data clara a submisiei), acum apare ca am o intarziere de
> 17 zile. Ce as putea face ca sa incerc totusi sa nu imi pierd punctajul pe
> tema (avand in vedere ca fusese trimisa la timp, si obtineam 100 de puncte)?

Done. Data viitoare sa specifici si id-ul de cs.curs, te rog.

Ioana

http://ocw.cs.pub.ro/courses/ so/info/lista-discutii

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii