[so] [Tema2][Linux]Intrebari expandare si redirectionare

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Tue Apr 4 22:51:27 EEST 2017

On Tue, 2017-04-04 at 18:54 +0200, Stefanca Stefan via so wrote:
> Salut,
>

> Am rezolvat tema si am vazut cam in ce constau testele.
>

> 1) Se verifica expandarea si in alte parti decat argumentele
> comenzilor externe?
> (e.g. in redirectionari, in comanda, in toate partile comenzilor
> interne)

Expandarea trebuie să meargă pe oricare cuvânt al comenzii. Înțeleg că
nu folosești scheletul de cod?

> 2) Este posibil sa avem mai multe parti care sa trebuiasca expandate
> in cadrul aceluiasi cuvant?

Și în cazul ăsta scheletul de cod ar trebui să-și facă treaba.

> 3) In teste am observat ca se verifica redirectionarea pe comenzile
> interne. Sunt aceste verificari relevante? Nu trec un test din acest
> motiv.

Nu înțeleg la ce te referi când zici "relevante". Pentru punctajul
temei, cred că e evident. Pentru un shell în general, la fel e relevant
deoarece comanda internă ar putea afișa ceva ce-aș vrea redirectat
într-un fișier (vezi comanda internă 'pushd' în bash). Ce se vrea prin
această cerință este o generalizare a redirectărilor indiferent de
natura comenzii (internă/externă).

Costin