[so] [Tema2][Masini virtuale]

Laura Vasilescu laura.vasilescu at cs.pub.ro
Sat Apr 1 21:06:43 EEST 2017

Bună Theodor,

Vezi câteva sugestii/detalii de aici:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv#masina_virtuala_linux
fie poți să te folosești de facilitățile avahi și să faci ssh/scp
student at spook.local (nu trebuie să mai verifici ce IP ai în mașina
virtuală), fie poți să îți faci un director partajat.

O altă variantă e cea cu un repo git, așa cum a spus si Răzvan, însă
să ai foarte mare grijă să faci repo-ul _privat_. :)

Laura