[so] [Tema2][Masini virtuale]

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sat Apr 1 18:58:17 EEST 2017

On Sat, Apr 1, 2017 at 6:49 PM Theodor Stoican via so <so at cursuri.cs.pub.ro>
wrote:

> Salutare,
>
> Peste masina virtuala de Linux, se poate instala o interfata grafica? Am
> urmat niste pasi de pe internet ca sa fac asta, dar am avut mai multe erori
> la final si nu a functionat.
>
> In cazul in care nu, care ar fi niste pasi optimi pentru a testa?
> Conexiune ssh + copiere cu scp?

Salut, Theodor!

Da, poți instala o interfață grafică.
Nu cred că există niște pași optimi pentru a testa, depinde de tool-urile
cu care ești tu mai familiar. Dacă ai mai folosit ssh și scp, atunci
folosește-le cu încredere. Atâta timp cât ajung în mașina virtuală sursele
temei tale, și testele temei, totul este ok.
Din punctul meu de vedere o variantă mai ușoară de lucru este să dezvolți
tema într-un repo git (vezi [1]) și să colonezi repo-ul privat direct în
mașina virtuală. Eventual să continui dezvoltarea direct de acolo.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/folosire-gitlab

Spor în continuare!
Răzvan