[so] [lucrari] Participarea la alta serie

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Apr 1 18:35:30 EEST 2017

Salutare.

Vă reamintim că pentru participarea la altă serie pentru lucrările de
curs trebuie să îmi trimiteți mie un e-mail privat _motivat_ conform
indicațiilor de aici[1].

Întrucât avem capacitate insuficientă pentru seriile CB/CC și eventual
studenți care au restanță, interzicem în mod implicit participarea
studenților de la seria CA la seriile CB/CC. Invers se poate
motivat. Doar în situații excepționale (spitalizare, evenimente grave
personale) vom accepta transferul de la seria CA la seriile CB/CC.

Am precizat aceste lucruri și în secțiunea aferentă lucrărilor în pagina
de reguli[1].

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/notare/reguli-notare-ca-cb-cc#lucrari_2_puncte

Răzvan