[so] Nelămurirerăspuns server

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Fri May 20 10:34:30 EEST 2016

> Bună,

> Serverul va folosi un mecanism de multiplexare (epoll/iocp). Fiind un
> server single threaded, după ce termină task-ul curent (pentru care a
> fost notificat anterior) va aștepta la mecanismul de multiplexare
> apariția unui nou eveniment. Atunci va fi notificat că are de tratat o
> nouă cerere HTTP.

Nu știu sigur dacă la asta se referea Jeni, dar întrebarea se poate
referi și la ce se întâmplă dacă un client "pipeline-ază" requesturi
(GET-uri).  Deci același client, pe aceeași conexiune[1], fără să
aștepte răspunsul la cele anterioare.

L-am întrebat legat de asta pe RD și a zis că tema nu testează asta.
De altfel, cred că poate fi dedus din enunț că nu trebuie să tratăm
asta din faptul că se precizează că la răspuns,  în headerul HTTP,
*Connection* trebuie setat la *Close*.

Am înțeles corect?

[1]: http://stackoverflow.com/questions/21696733/issuing-multiple-requests-before-getting-response

Mersi,