[so] [SO][Tema 5] Nefunctionarea trimiterii fisierelor statice

Stoia Andrei andstoia at gmail.com
Sat May 14 14:30:42 EEST 2016

Salut,

Am implementat trimiterea fisierelor statice catre client folosind mecanismul de zero copy si cand rulez checkerul testele ce verifica aceasta functionalitate pica.

Am incercat sa fac debug folosind wget sau cu browserul si imi salveaza fisierele dorite, iar cand folosesc cmp obtin rezultatul cum ca fisierele sunt identice. Deci trimieterea de fisiere statice functioneaza cand testez “de mana”.

Ce este si mai ciudat este ca am uitat din greseala local serverul deschis (./aws) cand am rulat checkerul si rezultatele au fost altele: imi picau primele teste ce tin de conectare-deconectare, ascultare pe port etc, dar imi trec toate testele ce verifica trimiterea fisierelor statice.

De la ce poate fii acest comportament si daca se poate o idee cum sa rezolv, va rog?

Multumesc,
Andrei Stoia 334 CB