[so] [Teme - General] Warning-uri ambigue VMChecker

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Wed Mar 30 23:38:39 EEST 2016

> Salut!

Salut,

> Aș dori să știu cum pot să rezolv toate warning-urile legate de indentarea și ingrijirea codului în fișierele sursă aferente temelor.
>
> Problema este că checkpatch-ul (atât fișierul local, cât și pe VMChecker) anunță warning-uri pe care nu am reușit să le rezolv (ex: whitespace, indent) la anumite linii din cod. Am încercat să deschis fișierul sursă cu trei editoare (vim, Sublime, Xcode) și să aplic diferite metode de indentare, dar erorile tot nu au dispărut și nu sunt vizibile.

checkpatch verifică coding style-ul folosit în kernelul Linux [1],
unde indentarea se face cu tab-uri iar un tab are dimensiunea de 8
caractere. Tu folosești indentare cu două spații, deci nu vei putea
scăpa de warning-urile legate de indentare. Dacă consideri că
indentarea cu două spații te reprezintă și o folosești în mod
consecvent atunci este în regulă (nu vei fi depunctat).

Poți să vezi în vim tab-urile sau spațiile prin configurarea unui
fișier .vimrc în home-ul utilizatorului (~/.vimrc). Găsești un exemplu
de astfel de fișier la [2].

> Este adevărat că au existat diferențe, câteodată, în deschiderea fișierelor cu diferite editoare. Am să rezolv o mare parte din ele, dar am ajuns într-un stadiu în care orice aș aplica liniei respective nu trece de warning.

[1] https://www.kernel.org/doc/Documentation/CodingStyle
[2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/general?&#recomandari

Adrian