[so] Tema 1 SO

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 28 13:21:08 EEST 2016

> Buna ziua,
>
> In urma afisarii rezultatelor pt. prima tema la SO, doresc sa depun
> contestatie, intrucat nu toate motivele de depunctare au fost precizate in
> enunt, dorind sa fiu prezent la recorectarea temei, pentru a mi se explica
> in mod coerent toate aspectele privind punctajul scazut.
>
> O zi buna,
>
> Radulescu Radu-Paul, 333CC

Salut:

Offtopic: rezolva problema semnaturii la email ca apari cu "The R" :)

Ontopic: va reveni Razvan Crainea, asa cum a precizat, cu un email
legat de CUM si UNDE depuneti contestatiile si care e TERMENUL LIMITA.
Va rog sa aveti rabdare, toate problemele va vor fi auzite si cautata
solutie pentru ele.

Pe lista de discutii se pun probleme de interes general. Aceasta e o
problema particulara si va fi tratata in procedura de contestatii care
va fi trimisa.

Cine mai are alte contestatii legate de tema 1 sa si le noteze intr-un
fisier si cand se da anuntul cu procedura, parcurgeti-o si dati-ne
notitele acolo, noua, celor responsabili de teme.

Spor!

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu