[so] [Tema2][Windows][Pipe cu redirectare out]

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Mon Mar 21 20:01:57 EET 2016

Salutare,

On Mon, 2016-03-21 at 19:28 +0200, Alexandru Jercaianu via so wrote:
> Salut,
>
> Am urmatoarea problema: la comanda "ls | grep mini" imi afiseaza la
> stdout toate fisierele care contin mini, insa comanda "ls | grep mini
> Mentionez ca o comanda precum ls > out imi redirecteaza corect
> outputul.
> Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?

1) Ai testat dacă îți merg redirectările de stdin și stdout pentru o
aceeași comandă?

> ls > out ; grep mini < out > out2 ; diff out out2

Nu cumva suprascrii handle-ul de input dacă ai și redirectare de output?

2) Dacă situația de mai sus merge cum trebuie, cel mai probabil ar fi că
"uiți" de redirectarea input-ului venit din pipe când te-apuci să scrii
în 'out'.

Costin