[so] [Tema1][Linux][ testul 3 , 22, 20 , nu exista path]

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 14 18:59:14 EET 2016

> Mihai Barbulescu via so <so at ...> writes:

> directory.

> Buna ziua,
>
> Am aceeasi problema pe care o intampina si colegul meu. Aseara, dupa ce am
> reusit sa incarc arhiva pe vmchecker, atat pe  Linux, cat si pe Windows
> pica testul 3 din aceasta cauza.
> Local, outputul erorii este: "ERROR: Could not open file: No such file or
> directory
> diff: _test/outputs/test3.out.1: No such file or directory
> _test/outputs/test3.out.1 vs _test/ref/test3.ref.1:".

Buna,

Acum ca si-a revenit vmchecker m-am uitat si eu mai atent. @Ruxandra,
submisia ta de pe vmchecker are un segmentation fault doar la testul 3
si de-aia nu se creeaza fisierul test3.out.1. Te rog sa verifici in
GDB/valgrind de ce apare acel segmentation fault (ce zona nealocata
accesezi sau ce free faci si apoi accesezi sau ce NULL accesezi sau
alte probleme de genul). O mentiune: nu mi-ai dat tot outputul local
asa ca mare noroc cu vmchecker c-am vazut segfault-ul.

O sa ma uit si pe codul tau eventual cand ajung acasa. Poate imi sare
ceva evident.

@Alexandru: E posibil ca si tu sa ai segfault la acele teste. Te rog
sa verifici acest lucru cu atentie in outputul dat checker local. Sau
poti incarca tema pe vmchecker daca vrei sa te convingi.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu