[so] [Tema1][Windows]Problema rulare teste

Horia STOENESCU horia.stoenescu at cti.pub.ro
Wed Mar 9 22:42:02 EET 2016

Buna seara,

    Incercam folosirea functiei freopen()[1] pentru a citi de la stdin, iar acest lucru functiona doar la compilarea cu gcc. Pentru rezolvare, am luat direct file pointer-ul de la stdin[2], fara a mai incerca sa il redeschid pentru citire.

[1]: http://pubs.opengroup.org/onlinepubs/000095399/functions/freopen.html
[2]: http://man7.org/linux/man-pages/man3/stdout.3.html

Va multumesc.