[so] [Tema1][Windows]Problema rulare teste

Horia STOENESCU horia.stoenescu at cti.pub.ro
Wed Mar 9 21:46:06 EET 2016

Buna seara,

    In legatura cu rularea temei, am uitat se precizez ca acest lucru il faceam in Cygwin ( citisem in enuntul temei de pe ocw ). Problema pe care o aveam era din cauza citirii de la stdin, pe care nu o faceam cum trebuia. Am reusit sa o rezolv si astfel functioneaza si la compilarea cu Windows CL.

Va multumesc.