[so] [Tema1][Windows][Eroare Compilare]

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Mon Mar 7 23:02:32 EET 2016

On Mon, Mar 7, 2016 at 10:45 PM Mihai Catalin Arsenescu via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Hello! Pe vmchecker imi compileaza tema si trec majoritatea testelor
> pe linux. Cand incerc pe windows imi da multe erori printre care
>
> tema1.c(20) : error C2143: syntax error : missing ';' before 'type'
> tema1.c(21) : error C2143: syntax error : missing ';' before 'const'
> tema1.c(22) : error C2143: syntax error : missing ';' before 'type'
>
> Ma puteti ajuta cu o idee?
>
> Salut, Mihai!

Asigură-te că toate variabilele programului tău sunt declarate la începutul
blocurilor(funcțiilor). Compilatorul cl folosește standardul C89, care
impune ca toate declarările de variabile să fie la începutul
funcției/blocului, înainte de orice expresie. Poți urmări discuția de
aici[1].

[1]
http://article.gmane.org/gmane.education.region.romania.operating-systems/9316

Seară bună,