[so] Note examen CA

Costin Raiciu costin.raiciu at cs.pub.ro
Tue Jun 21 17:20:13 EEST 2016

Salut,

Gasiti in catalogul online [1] notele de la examenul de la CA si notele finale.

As dori sa ii felicit pe cei care au nota 10 la SO, si in particular pe cei care au luat peste 90 de puncte la examen:
- Crecana Constantin: 9.5
- Dragnea Andrei: 9.3
- Voica Mihai: 9.3
- Sorodoc Alexandru: 9.3

Pentru contestatii si note in carnet va astept maine la ora 12 in EC004, dupa cum am stabilit la examen.

Pentru cei care au picat “la mustata”: am recorectat deja lucrarile voastre (10 studenti) cu foarte multa marinimie, iar unii dintre voi au trecut; la ceilalti,  note mai mari nu au fost posibile. Puteti veni oricum maine sa discutam, insa este foarte putin probabil ca nota se va schimba.

Toate cele bune,
Costin

[1] https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q4R3QAgx3ngwe2vrXqQ4t4gyxSpPk1cZGUhRzTQgzbU/edit#gid=0