[so] Feed-back examen

Codrut Grosu codrut.cristian.grosu at gmail.com
Fri Jun 17 13:09:00 EEST 2016

Salutare,

La inceputul sesiunii cand a aparut programarea oficiala a examenelor mi-am
setat in Google Calendar ora si locatia pentru examenul de la SO ca find
11:00 in sala A02 Leu.

Astazi cand am fost la facultate am realizat ca ora si sala au fost
schimbate.

Sunt constient ca este si vina mea ca nu am verificat inca odata ora si
locatia pentru examen, insa nu ati putea incepe din toamna sa folositi si o
aplicatie precum eventbrite [1] pentru planificarea examenelor?

Daca veti folosi eventbrite pentru a crea un eveniment cu ora si locatia
pentru examene si apoi veti modifica locatia sau ora, aceste modificari vor
fi facute automat si in calendarul celor care au dat join la event si
astfel nu vor mai aparea situatii precum a fost a mea.

Codrut.

[1] : https://www.eventbrite.com/