[so] [Tema 5] Problema cu wget

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Mon May 25 18:53:55 EEST 2015

> Am urmarit iar tester-ul si am gasit fisierul test.log, extras de acolo:
> (sock_util.c, 104): bind: Address already in use
>
> Fisierul sock_util este nemodificat.

Poți să determini de la ce test anterior rămâne agățat un proces
server care ascultă pe portul 8888? Dacă te uiți în checker, în
run_test.sh, după fiecare test se rulează cleanup_test(). Această
funcție omoară și așteaptă terminarea procesului server.

Verifică și dacă nu ai vreun proces server agățat de la rulări
anterioare ale checker-ului. Vezi să nu asculte nimeni pe 8888 când
rulezi checker-ul. Încearcă să rulezi doar testul cu probleme, nu
întregul set de teste.

Adrian