[so] timeout tema4 windows

Raluca-Elena GRIGORESCU raluca_elena.grigorescu at cti.pub.ro
Sat May 16 01:31:30 EEST 2015

Bună,

Am o nelămurire legată de testele pentru tema 4(windows). Acestea nu au un timeout precum cele de pe linux?
Local îmi trec 18 teste din 20, celelalte 2 blocându-se, într-adevăr. Totuși, când pățeam ceva asemănător pe linux,
timeout-ul bloca rularea testului la infinit si primeam totuși punctajul pe celelalte teste.

Am încărcat pe vmchecker arhiva cu tema pe windows si nu primesc outputul niciunui test(tema rulează foarte mult si am presupus că din cauza testelor care se blochează este oprită forțat la un moment dat).

Mulțumesc,
Raluca