[so] (no subject)

Sebastian ENE sebastian.ene at cti.pub.ro
Mon Mar 23 09:36:32 EET 2015

Salut,

Am si eu o intrebare daca puteti sa ma lamuriti va rog :

Pe Linux intr-un process copil aloc memorie inainte de a executa execv().
Dupa ce am executat execv() toata memoria procesului copil se suprascrie
(asta inclusive heap-ul in urma alocarilor cu malloc, calloc..)
1.Apelul free() dupa execv() nu mai are sens deoarece s-a suprascris intreaga zona
de memorie nu?
2.File descriptorii deschisi inainte de execv() se pierd, dar structurile aferente procesului
care fac legatura cu inode-urile raman?
3.Pe Windows trebuie sa dealocam memoria pentru parametrii in linie de comanda trimisi catre CreateProcess() din procesul parinte pentru a evita memory leak-uri ?

Va multumesc,
Astept raspuns Sebastian

Sent from Windows Mail