[so] Problema VMChecker

RăzvanIvănoiu alexandru_razvan.ivanoiu at cti.pub.ro
Sat Mar 21 17:36:12 EET 2015

Adrian Stanciu via so <so at ...> writes:

> Salut Răzvan,
>
> Am făcut ceva debugging pe tema ta și am observat niște probleme la
> lucrul cu memoria. Îți recomand să rulezi testul 16 cu valgrind [1],
> în mașina virtuală de Linux. E foarte posibil ca aceste probleme să
> influențeze comportamentul temei tale pe vmchecker.
>
> [1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/laboratoare/laborator-05#valgrind
>
> Adrian
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Salut,

Am (re)testat acum tema, atât pe Linux, cât și pe Windows. Tema merge
perfect atât pe sistemele mele locale, cât și pe mașinile virtuale puse la
dispoziție pe wiki.
Am testat tema cu Valgrind și înainte de a trimite arhiva finală, și acum.
Totul merge bine și nu sunt erori. Ce-i drept, nu am reușit să dezaloc tot
ce am alocat, și îmi rămân niște alocuri neeliberate, dar atâta timp cât nu
sunt generate erori, codul meu se execută pâna la final, și primesc și
punctajele pe teste, nu văd care ar fi problema.

PS. Adrian, scuze pentru mail-ul trimis doar ție, e greu cu lista de
discuții. :)

Răzvan