[so] Tema 1 SO - Problema output

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Wed Mar 18 13:05:29 EET 2015

<so at cursuri.cs.pub.ro>:

> De la: Razvan Crainea <razvan.crainea at gmail.com>
> Trimis: 18 martie 2015 12:28
> Către: Bogdan-Constantin PETCU; Sisteme de Operare
> Subiect: Re: [so] Tema 1 SO - Problema output

> Am rulat tema ta în mașina virtuală și mie îmi trec testele 7 și 9, în
> schimb pică altele. Asta mă face să cred că problema ta este altundeva, nu
> la afișare. Încearcă să rulezi cu valgrind și să verifici ce probleme apar.
>
> PS: te rog să folosești inline posting
>
> Numai bine,
> Răzvan

> [...]

Salut Bogdan,

Când ai probleme la lucrul cu memoria comportamentul programului tău
nu este mereu același. Depinde când și cum se corupe memoria. Uneori,
prin noroc, programul tău poate să meargă. Pentru debugging, îți
recomand să rulezi cu gdb [2] sau cu valgrind [3].

[2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/laboratoare/resurse/gdb
[3] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/laboratoare/laborator-05#valgrind

Adrian