[so] Nelmurire demo curs 2

Adrian-Mihai Iosif iosifadrianmihai at gmail.com
Mon Mar 16 00:17:09 EET 2015

Salutare!

Am rulat mai atent demo-urile din cursul 2, si am remarcat ca aceasta
comanda (sectiunea Buffered I/O vs. System-Level I/O):

ltrace -e putchar+fputc -p $(pidof buffered)

nu imi afiseaza nimic inafara de +++ exited (status 0) +++, si inteleg ca ar
trebui totusi sa fie afisate apelurile de biblioteca. Mentionez ca am rulat
in prealabil executabilul buffered in alta consola. Nu cumva acolo e:

ltrace -e putchar,fputc -p $(pidof buffered) -> virgula in loc de plus

Ultima comanda imi afiseaza apelurile de biblioteca corespunzatoare.

Multumesc frumos!

O seara buna,
Adrian-Mihai Iosif