[so] Oprire stdin

Alexandru Hulea alexandru.hulea at gmail.com
Wed Mar 11 14:40:10 EET 2015

Intrebarea mea era cum anunt terminarea programului de la stdin fara
combinatii de ctrl + z / d. Ma gandeam ca ar trebui introdusa o comanda de
terminare. Cum pentru fisiere inchei programul cand s-a ajuns la finalul
ultimului fisier asa voiam sa aflu si pentru stdin.

În data de 11 martie 2015, 14:33, Razvan Deaconescu via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> a scris: