[so] Tema 1 2 teste picate linux

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Thu Mar 5 21:35:40 EET 2015

On Thu, Mar 5, 2015 at 9:04 PM Meirosu Andreea <meirosuandreea at yahoo.com>
wrote:

> Buna,
>
> Sunt Andreea de la grupa 334CA si fac cu tine labul de SO. Imi pica 2
> teste la tema 1, respectiv cele care verifica argumentele si dimensiunea si
> pierd 0,04 si nu inteleg de ce pica si vroiam sa te rog frumos daca ai
> putea sa spui cum exact testeaza testele astea. Ca daca rulez, spre
> exemplu, ./tema1 fisier dim nu imi afiseaza nimic sau ./tema1 -10 tot nu
> afiseaza nimic deci fac validarea parametrilor. De asemenea, ai putea sa
> imi spui te rog, daca imi pica aceste doua teste nu voi mai primi cele 10p
> [...]
Bună Andreea,

Forwardez mesajul pe listă pentru că ar putea fi de ajutor și colegilor tăi.

Testele 4 și 5 verifică dacă programul vostru validează parametri de
intrare. În cazul în care aceștia nu sunt valizi, trebuie afișată (la
STDERR) o eroare sugestivă.
Din ce ai spus mai sus, tu verifici parametri de intrare, dar nu afișezi
nicio eroare în cazul în care aceștia nu sunt valizi. Asta este greșit -
cineva care rulează tema ta nu poate să-și dea seama de ce programul nu se
comportă cum trebuie.

Acordarea celor 10 puncte pentru coding style, README, etc. este
independentă de punctajul obținut pe teste. Prin urmare, dacă tema arată
bine și nu sunt probleme, vei obține punctajul chiar dacă implementarea nu
trece toate testele.

Numai bine,
Răzvan