[so] Examen de SO: joi, 11 iunie 2015, ora 08:00, sala A02

Florin Avram avram.florin.c at gmail.com
Wed Jun 10 11:29:42 EEST 2015

On 10 Jun 2015 08:44, "Razvan Deaconescu via so" <so at cursuri.cs.pub.ro>
wrote:

> Scuze, era vorba de studenți de la 3CA/CC, studenți transferați la 3CA/CC
> și studenți care repetă materia. Studenții de la 3CB au examen în alte
> zile (16 și 19 iunie 2015).

> Răzvan

Eu am fost transferat de la seria CB la seria CC, iar intr-un mail anterior
Razvan a publicat zilele in care putem merge la examen. Printre acestea
este si ziua in care am ales sa dau si eu examen (15 iunie):
* 15 iunie 2015, ora 14:00:
       * sala EC004: 331CC, 332CC +               studenți transferați la
3CA/CC + studenți  3CA
       * sala EG301: 333CC
       * sala TODO (vom anunța): 334CC

Intrebarea mea este: este astazi ultima zi in care studentii transferati la
seriile CA/CC pot sa dea examen, asa cum scrie in mail-ul de mai sus? Si
daca da, acest lucru nu contrazice mail-ul dat de Razvan acum o saptamana?

Florin.