[so] [SO Tema3 win] Eroare compilare

Simona-Alina ROBOIU simona_alina.roboiu at cti.pub.ro
Sun Apr 26 20:57:23 EEST 2015

    >Buna Simona,
    >
    >Sa incerci sa folosesti bottom posting de acum inainte, caci este mai usor de citit thread-ul in felul acesta.
    >
    >Din ce spui tu, inteleg ca folosesti lucruri din aceasta biblioteca. Deci probabil va trebui sa te linkezi cu aceasta la
    >compilare si sa actualizezi Makefile-ul pentru aceasta.
    >
    >Emma

Buna,

Nu folosesc nimic din aceasta biblioteca. Am comentat tot codul din functii, au ramas doar antetele asa cum erau scrise si in vmsim.h si primesc aceeasi eroare.

PS: Scuze pentru formatul mesajelor anterioare.

Simona

Incearca, te rog, sa submiti arhiva pe vmchecker. Nu stiu exact care este problema, dar poate observ ceva daca ma uit pe cod/Makefile.

Emma

Done.

Buna Simona,

Am gasit problema ta. Definesti variabila "LIB" in Makefile, iar aceasta e o variabila folosita de nmake. E ca si CC sau CFLAGS. Din cauza aceasta linkerul nu mai gaseste path-ul catre biblioteci si este dat peste cap. Va trebui sa corectezi Makefile-ul si ar trebui sa mearga.

Emma

??Buna,

Intr-adevar, aceasta era problema. Multumesc frumos!

Simona