[so] [Tema 3] vmsim.h

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Fri Apr 24 22:47:57 EEST 2015

> Din raspunsul Emmei am vazut ca putem modifica headerul vmsim.h daca acest
> lucru ne ajuta in rezolvarea temei.
>
> Problema e ca atunci cand vrei sa modifici structura vm_map din vmsim.h, tu
> o sa
> folosesti versiunea ta, iar checkerul o sa foloseasca versiunea din propriul
> vmsim.h
> (pentru ca o sa o suprascrie la dezarhivare), acest lucru duce la
> segfault-uri ciudate in rularea testelor.
>
> Aveti vreo sugestie? E vreo metoda prin care sa specificam checker-ului,
> foloseste vmsim.h de la mine?

Tot din răspunsul Emmei: "Deci puteti modifica acel header atat timp
cat modificarile va sunt utile doar voua, nu si pentru tester."
Nu trebuie să modificați interfața dintre biblioteca voastră și
checker. Trebuie să respectați prototipurile funcțiilor exportate de
bibliotecă, incluzănd aici tipul parametrilor.

Adrian