[so] [Tema 2] Nelamurire depunctari

Mihai Volmer mihaivolmer at gmail.com
Fri Apr 24 20:04:43 EEST 2015

Salut,

Am observat ca au fost puse rezultatele la tema 2 si am cateva intrebari in
legatura cu urmatoarele depunctari pentru tema de pe Linux:

-0.1 tab-uri amestecate cu spații pentru indentare; folosiți fie numai
spații, fie numai tab-uri
Eu am scris tema in vim si am tab-ul setat sa imi introduca 4 spatii in loc
de tab, deci nu aveam cum sa amestec tab-uri cu spatii. Singura sursa de
tab-uri ar putea fi scheletul de cod (pe care nu l-am modificat).

-0.1 indentare inconsecventă (uneori există, alteori nu, un TAB, mai mult
TAB-uri)
Aici nu am ce explicatie sa dau (in afara de optiunea auto-indent din vim
pe care am folosit-o excesiv). As aprecia daca cineva ar putea sa
reverifice aceasta depunctare.

-0.2 cod comentat
Am avut o linie de cod comentata in toata tema.

-0.1 folosire alocare dinamică pentru o dimensiune statică (cunoscută la
compilare) (alocare vector pentru pipe, pentru pids)
Am alocat astfel:
int (*pipes)[2] = malloc(2 * sizeof(int) * length);
pid_t *pids = malloc((length + 1) * sizeof(pid_t));
Variabila length este calculata chiar inainte de aceste alocari in functie
de numarul de pipe-uri din comanda, deci nu este cunoscuta la compilare.

De asemenea, as avea aceleasi intrebari in legatura cu depunctarile pentru
tab-uri / indentare inconsecventa / trailing whitespaces si pentru tema de
pe Windows.
Multumesc.

Mihai Volmer