[so] [ Depunctare tema 2]

Cosmin Boaca cosmin.boaca1994 at gmail.com
Fri Apr 24 19:57:16 EEST 2015

Salut,

Am cateva intrebari in legatura cu depunctarile primite :

1. Pe windows m-ati depunctat cu -0.2 puncte pentru warning-urile generate
de scheletul de cod. Daca va uitati in fisier warning-urile provin din
codul functiilor read_line, get_word, get_argv.

2. In tema scrie clar :

cd director pentru schimbarea directorului curent

Nu este specificat nicaieri ca acel "director" poate sa nu apara sau poate
sa fie ~ . Mi se pare ca depunctarea este nefondata din acest motiv. De
asemenea nu scrie nicaieri ca trebuie sa mearga la fel cum merge cd in
bash.

3. Redirectarea output-ului comenzii cd . Care output ? Vreau si eu un
exemplu in care "output-ul" comenzii cd este redirectat gresit de programul
meu. (Rezultatul finit difera)

Pe langa aceste lucruri mai am si o mica observatie legata de enunt. Am
pierdut 3 ore la debugging pentru ca in enunt scrie :

“îngrădiți” argumentele liniei de comandă a CreateProcess cu ghilimele.

Defapt argumentele trebuie ingradite intre apostroafe, acest lucru fiind
facut si in scheletul de cod. ( Initial alesesem sa folosesc acelasi
schelet pentru parsarea argv ca si pe linux, iar dupa cele 3 ore de debug
degeaba am folosit scheletul de windows ).

Cosmin