[so] [tema 3] Fisiere arhiva

Andrei Tuicu andrei.tuicu at gmail.com
Fri Apr 24 10:52:48 EEST 2015

Salut!

Ce trebuie sa includem in arhiva; numai sursele modificate de noi sau
intreaga structura pusa la dispozitie in arhiva cu teste?
Unde trebuie sa se gaseasca librarila in urma rularii Makefile-ului? Dupa
compilare, la mine se gaseste atat in directorul _test cat si in directorul
parinte al acestuia, dar linker-ul de pe vmchecker imi spune ca nu o
gaseste.

Multumesc,
Andrei

În data de 21 aprilie 2015, 19:57, Emma Mirică <so at cursuri.cs.pub.ro> a