[so] [Tema1] Sesiune de contestatii

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Thu Apr 2 22:21:03 EEST 2015

On Wed, Apr 1, 2015 at 1:46 PM Razvan Crainea <razvan.crainea at gmail.com>
wrote:

> Salut!
>
> Întrucât am primit multe întrebări referitoare la punctarea Teme1, am
> decis să organizăm o sesiune de contestații.
>
> Întâlnirea va avea loc joi, 2 aprilie 2015, ora 20:00 în sala EG306b.
>
> Dacă aveți orice fel de întrebări legate de punctarea Temei 1 vă așteptăm
> la sesiunea de contestații.

Salut!

Revin cu un anunț referitor la temele care inițial au fost depunctate cu 2
puncte pentru că implementarea lor nu abstractizează hashtable-ul.

În urma sesizărilor voastre am avut o discuție internă și am stabilit că o
să reducem penalizarea de două puncte la un singur punct. Prin urmare,
pentru aceste teme nu vom mai acorda punctajul de 10%[1].

[1]
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/notare#verificarea_corectarea_si_punctarea_temelor

O seară bună,
Răzvan